برای دوستان خوبم

بغض احساس من

الهى خودت آگاهى که دریاى دلم را جزر و مد است یا باسط بسطم ده و یا قابض قبضم کن

برای دوستان خوبم

 

 سلام به روی ماه همه دوستان خوبم

اونایی که به معنای واقعی کلمه یه دوست مهربان و با محبت هستن

راستش این قدر در پاسخ به محبت های شما (نظرات شما)

دیر اقدام کردم که دیگر شرمنده ام بگم من مرا ببخشید

اما بازم به رسم ادب می گویم به بزرگی و مهربانی خود

بابت تاخیر در پاسخ به محبت شما مرا ببخشید

 

از دوستان خوبم از وبلاگ های

  آیه ی تاریکی -- محصولات بهداشتی و آرایشی با منشأ‌ گیاهی

یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان -- ياس بهاري -- همراز

یه دختر کرمونی -- بهونه ها -- حس پنهان -- پلاک عشق

سکوتی به وسعت دلتنگی -- شاپرک سرخ -- طلوع یك عشق

 ♥ پرواز پروانه خیال من

و بقیه دوستانی که از قلم انداخته ام 

 بخاطر همه محبت ها و خوبی هایشان بسیار سپاس گذارم

برای همه شما دوستانم بهترین ها رو آرزو دارم

و امیدوارم همیشه سلامت باشید

 



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت23:03---19 مهر 1391
mer30azizammmmmmmm

پرنیان
ساعت12:46---28 شهريور 1391
سلام
ممنونم.نظر لطفتونه.
منم برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم.


یاشیل
ساعت2:21---28 شهريور 1391
مرسی دوست من.کار قشنگی بود.

m.k
ساعت14:13---22 شهريور 1391
گاه میان ترس نبودنت
ترس های دیگر از یاد میروند
و هیچ چیز مهمتر از تو نمیشود
حتی بودنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, ساعت توسط masoud |